Ogólne warunki zakwaterowania
- Ogólne warunki rezerwacji i uczestnictwa w pobytach pośredniczonych przez Vysoké Tatry Travel s.r.o.
- Ogólne warunki zamawiania i uczestnictwa w pobytach pośredniczonych przez VT Travel s.r.o.
OGÓLNE WARUNKI ZAMAWIANIA I UCZESTNICTWA W POBYTACH POŚREDNICHh Vysoké Tatry Travel s.r.o.
Główne biuro: | |
|
Vysoké Tatry Travel s.r.o.Švábovce 69 IČO: 46569782 |
Biuro podróży Vysoké Tatry Travel, s.r.o. zapewnia swoim klientom pośrednictwo w świadczeniu usług zakwaterowania na podstawie wymagań określonych w formularzu zamówienia. Te standardowe warunki mogą być częściowo różne dla poszczególnych obiektów noclegowych (w indywidualnych przypadkach, takich jak zasady pobytu sylwestrowego itp.). Warunki te stanowią integralną część umowy o podróż.
STANDARDOWE WARUNKI ZAKWATEROWANIA:
Zameldować się:
O ile nie uzgodniono inaczej z wyprzedzeniem, zameldowanie jest możliwe po godzinie 14:00 pierwszego dnia pobytu. Standardowy czas wyjazdu jest do godziny 10:00 ostatniego dnia pobytu.
Liczba zakwaterowanych osób:
Kupon na zakwaterowanie wydawany jest na dokładną liczbę osób. Nie można arbitralnie, bez zgody właściciela, przyjąć kolejnej liczby osób. W przypadku, gdy większa liczba osób rozpocznie pobyt bez uprzedniej zgody, pobyt można anulować bez odszkodowania. Zmiana liczby osób jest możliwa tylko w porozumieniu z właścicielem.
Anulowanie zamówienia:
Klient ma prawo po utworzeniu wiążącego zamówienia, które wynika odpowiednio z wpłaty depozytu. podpisując wiążące zamówienie, anuluj pobyt. W przypadku anulowania pobytu obowiązują następujące opłaty za anulowanie:
Opłaty za anulowanie:
* Ponad 30 dni przed przyjazdem: jeśli pobyt został już zapłacony (lub depozyt), uiszczana jest tylko opłata administracyjna w wysokości 5 €
* 15–30 dni przed rozpoczęciem pobytu opłata za anulowanie wynosi 30% całkowitej ceny pobytu
* 10–15 dni przed rozpoczęciem pobytu opłata za anulowanie wynosi 50% całkowitej ceny pobytu
* 3 - 10 dni przed rozpoczęciem pobytu: 70% całkowitej ceny pobytu
* mniej niż 3 dni przed rozpoczęciem pobytu: 100% całkowitej ceny pobytu
Anulowanie musi zostać zgłoszone na piśmie i potwierdzone przez biuro podróży Vysoké Tatry Travel, Ltd. Właściciel nie stara się zarabiać na opłatach za anulowanie, więc jeśli istnieje naprawdę poważny powód anulowania, a osoba zainteresowana zakwaterowaniem niezwłocznie anuluje opłatę za anulowanie lub Wybacz. Jednak zawsze rozwiązuje się je indywidualnie, a zrzeczenie się (obniżenie) opłaty nie jest prawnie uzasadnione.
Klient może się ubezpieczyć w przypadku rezygnacji.
Odpowiedzialność za szkody:
W przypadku uszkodzenia przedmiotu podczas pobytu w obiekcie noclegowym, który klient zamówił i wykorzystał, należy to niezwłocznie zgłosić właścicielowi. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkody.
WARUNKI DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Cena za pobyt:
Oferty mogą zawierać ceny w EUR, CZK, PLN. Prawidłowa cena w innej walucie jest przeliczana po bieżącym kursie wymiany.
Dokładne obliczenia dotyczące pobytu są wysyłane po otrzymaniu wstępnej rezerwacji.
Płatność za pobyt:
Klient zostanie poinformowany o formie płatności w projekcie umowy podróży, zgodnie z warunkami konkretnego obiektu noclegowego. Zwykle należy zapłacić za cały pobyt w ciągu 7-14 dni od rezerwacji, w zależności od daty przyjazdu. Jeśli data przyjazdu jest późniejsza niż 2 miesiące od daty zamówienia, możliwe jest podzielenie płatności za pobyt na dwie części,
Cena nie obejmuje podatku od zakwaterowania (w mieście Wysokie Tatry wynosi 1,50 € / noc - nie jest płacona przez osoby poniżej 18 roku życia i posiadaczy karty obywatela o znacznym stopniu niepełnosprawności) i jest płacona na miejscu w dniu przyjazdu.
Kupon na zakwaterowanie:
Po otrzymaniu uzgodnionej płatności za zarezerwowany pobyt klient zostanie wysłany e-mailem voucher na zakwaterowanie, który udowodni po przyjeździe do właściciela. Kupon zakwaterowania zawiera wszystkie ważne informacje: datę pobytu, liczbę osób, kontakt z kwatermistrzem, pieczęć i podpis osoby odpowiedzialnej za biuro podróży.
Kupon zakwaterowania stanowi dla klienta potwierdzenie zakresu zamówionych usług. Kopia kuponu zakwaterowania jest również wysyłana do właściciela.
Kupon na zakwaterowanie jest wiążący dla obu stron, a wszelkich zmian w nim można dokonać tylko za obopólną zgodą.
Reklamacje dotyczące świadczonych usług:
Jeśli problem wystąpi na początku pobytu lub w trakcie pobytu, lub klient stwierdzi, że fakt ten nie odpowiada informacjom podanym na kuponie zakwaterowania, jest on zobowiązany do poinformowania wynajmującego i próby uzgodnienia z nim odszkodowania lub rekompensaty. Klient musi również natychmiast skontaktować się z biurem podróży Vysoké Tatry Travel s.r.o. telefonicznie lub e-mailem. i poinformuj ją o problemie. Jeśli dostawca zakwaterowania nie świadczył usług zgodnie z zamówieniem, klient ma prawo do reklamacji.
PRYWATNOŚĆ:
Administratorem danych osobowych jest firma Vysoké Tatry Travel s.r.o, osoba odpowiedzialna PhDr. Zuzana Čížiková, kierownik firmy. W celu przygotowania oferty cenowej, zabezpieczenia zarezerwowanego pobytu i wysłania ofert reklamowych (jeśli klient wyraził na to zgodę) przetwarzane są następujące elementy:
* imię i nazwisko, adres e-mail, adres pocztowy, numer telefonu
* dane o zamówionych usługach
Dane są przechowywane przez czas niezbędny do wykonania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego lub. o ile zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu wysyłania ofert reklamowych jest cofnięta.
Warunki te obowiązują od 1 maja 2020 r.
OGÓLNE WARUNKI ZAMAWIANIA I UCZESTNICTWA W POBYTACH POŚREDNICH VT TRavel s.r.o.
Główne biuro: | |
|
VT TRAvel s.r.o.Švábovce 69 IČO: 53051939 |
Biuro podróży VT travel, s.r.o. zapewnia swoim klientom pośrednictwo w świadczeniu usług zakwaterowania na podstawie wymagań określonych w formularzu zamówienia. Te standardowe warunki mogą być częściowo różne dla każdego obiektu noclegowego
(w indywidualnych przypadkach, takich jak zasady pobytu sylwestrowego itp.). Warunki te stanowią integralną część umowy o podróż.
STANDARDOWE WARUNKI ZAKWATEROWANIA:
Zameldować się:
O ile nie uzgodniono inaczej z wyprzedzeniem, zameldowanie jest możliwe po godzinie 14:00 pierwszego dnia pobytu. Standardowy czas wyjazdu jest do godziny 10:00 ostatniego dnia pobytu.
Liczba zakwaterowanych osób:
Kupon na zakwaterowanie wydawany jest na dokładną liczbę osób. Nie można arbitralnie, bez zgody właściciela, przyjąć kolejnej liczby osób. W przypadku, gdy większa liczba osób rozpocznie pobyt bez uprzedniej zgody, pobyt można anulować bez odszkodowania. Zmiana liczby osób jest możliwa tylko w porozumieniu z właścicielem.
Anulowanie zamówienia:
Klient ma prawo po utworzeniu wiążącego zamówienia, które wynika odpowiednio z wpłaty depozytu. podpisując wiążące zamówienie, anuluj pobyt. W przypadku anulowania pobytu obowiązują następujące opłaty za anulowanie:
Opłaty za anulowanie:
* Ponad 30 dni przed przyjazdem: jeśli pobyt został już zapłacony (lub depozyt), uiszczana jest tylko opłata administracyjna w wysokości 5 €
* 15–30 dni przed rozpoczęciem pobytu opłata za anulowanie wynosi 30% całkowitej ceny pobytu
* 10–15 dni przed rozpoczęciem pobytu opłata za anulowanie wynosi 50% całkowitej ceny pobytu
* 3 - 10 dni przed rozpoczęciem pobytu: 70% całkowitej ceny pobytu
* mniej niż 3 dni przed rozpoczęciem pobytu: 100% całkowitej ceny pobytu
Anulowanie musi zostać zgłoszone na piśmie i potwierdzone przez biuro podróży VT travel, Ltd. Właściciel nie stara się zarabiać na opłatach za anulowanie, więc jeśli istnieje naprawdę poważny powód anulowania i niezwłocznie poinformuje osobę o anulowaniu, opłatę za anulowanie można zmniejszyć lub znieść . Jednak zawsze rozwiązuje się je indywidualnie, a zrzeczenie się (obniżenie) opłaty nie jest prawnie uzasadnione.
Klient może się ubezpieczyć w przypadku rezygnacji.
Odpowiedzialność za szkody:
W przypadku uszkodzenia przedmiotu podczas pobytu w obiekcie noclegowym, który klient zamówił i wykorzystał, należy to niezwłocznie zgłosić właścicielowi. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkody.
WARUNKI DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Cena za pobyt:
Oferty mogą zawierać ceny w EUR, CZK, PLN. Prawidłowa cena w innej walucie jest przeliczana po bieżącym kursie wymiany.
Dokładne obliczenia dotyczące pobytu są wysyłane po otrzymaniu wstępnej rezerwacji.
Płatność za pobyt:
Klient zostanie poinformowany o formie płatności w projekcie umowy podróży, zgodnie z warunkami konkretnego obiektu noclegowego. Zwykle należy zapłacić za cały pobyt w ciągu 7-14 dni od rezerwacji, w zależności od daty przyjazdu. Jeśli data przyjazdu jest późniejsza niż 2 miesiące od daty zamówienia, możliwe jest podzielenie płatności za pobyt na dwie części,
Cena nie obejmuje podatku od zakwaterowania (w mieście Wysokie Tatry wynosi 1,50 € / noc - nie jest płacona przez osoby poniżej 18 roku życia i posiadaczy karty obywatela o znacznym stopniu niepełnosprawności) i jest płacona na miejscu w dniu przyjazdu.
Kupon na zakwaterowanie:
Po otrzymaniu uzgodnionej płatności za zarezerwowany pobyt klient zostanie wysłany e-mailem voucher na zakwaterowanie, który udowodni po przyjeździe do właściciela. Kupon zakwaterowania zawiera wszystkie ważne informacje: datę pobytu, liczbę osób, kontakt z kwatermistrzem, pieczęć i podpis osoby odpowiedzialnej za biuro podróży.
Kupon zakwaterowania stanowi dla klienta potwierdzenie zakresu zamówionych usług. Kopia kuponu zakwaterowania jest również wysyłana do właściciela.
Kupon na zakwaterowanie jest wiążący dla obu stron, a wszelkich zmian w nim można dokonać tylko za obopólną zgodą.
Reklamacje dotyczące świadczonych usług:
Jeśli problem wystąpi na początku pobytu lub w trakcie pobytu, lub klient stwierdzi, że fakt ten nie odpowiada informacjom podanym na kuponie zakwaterowania, jest on zobowiązany do poinformowania wynajmującego i próby uzgodnienia z nim odszkodowania lub rekompensaty. Klient musi również natychmiast skontaktować się z biurem podróży Vysoké Tatry Travel s.r.o. telefonicznie lub e-mailem. i poinformuj ją o problemie. Jeśli dostawca zakwaterowania nie świadczył usług zgodnie z zamówieniem, klient ma prawo do reklamacji.
PRYWATNOŚĆ:
Administratorem danych osobowych jest firma VT travel s.r.o, osoba odpowiedzialna PhDr. Zuzana Čížiková, kierownik firmy. W celu przygotowania oferty cenowej, zabezpieczenia zarezerwowanego pobytu i wysłania ofert reklamowych (jeśli klient wyraził na to zgodę) przetwarzane są następujące elementy:
* imię i nazwisko, adres e-mail, adres pocztowy, numer telefonu
* dane o zamówionych usługach
Dane są przechowywane przez czas niezbędny do wykonania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego lub. o ile zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu wysyłania ofert reklamowych jest cofnięta.
Warunki te obowiązują od 1 maja 2020 r.